Sunday funday

 
Family dinner ikväll.
 
Carols mamma var här hela eftermiddagen, tittade bland annat i den svenska kokboken och åt marabou. Försökte förklara hur mycket jag älskar lingon till allt med eftersom de inte vet vad lingonsylt är bestämde vi oss för att åka till IKEA så fort som möjligt och åka.
 
Senare ikväll kom även Tyler (äldsta sonen) med hans flickvän Montana. Seriöst gulligaste personen någonsin. Hon ser typ i princip ut som Miley Cyrus i Hannah Montana. Marcella försökte lära oss portugisiska & jag kan bara säga till er som tänker: ''Men det är ju typ som Spanska'' Nej, det är det inte. Jag kan spanska men portugisiska låter som kinesiska för mig.
 
I alla fall så vet vi hemmalagade hamburgare, såå gott! Spelade lite pingis sedan med Jesse. Master som man är så vann jag båda gångerna så vi ska fortsätta imorgon. Gulligaste var nog när vi var klara och han bara: You know there is a badminton field near here, so we can play when it cools off'' Han är väldigt blyg och detta var första gången jag pratade med honom så det var trevligt!
 
Eftersom det är så varmt ute så har alla princip med sig en sådan här mugg till skolan.
 
Som ni ser på bilden har jag skaffat lite back to school supplies. Imorgon är första dagen! Har tittat massa på mobil men insåg till slut att LG över var den som kunde ge mig den bästa dealen. Kändes onödigt att köpa en iPhone 5 till när jag redan haft den. Kommer dock sälja mobilen i slutet så är det någon annan utbytesstudent som vill köpa är det bara att säga till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0