Dec. 09, 2013

Varför är jag så klumpig!? Och särskilt när det kommer till att bränna sig?

Har flera gånger lagt handen på spisen, glömt att ta grytlapp när jag tagit ut ut ugnen MEN detta tar nog ändå priset.

Hade inte ätit på flera timmar när vi kom hem så stressade in, värmde på lite burrito i micron, kastar mig över maten när den är klar, gör någon slags katapult och får all mat över mina händer, inklusive den extremt varma såsen. Kan ju bara säga att blåsorna som har intagit mina händer nu är inte små!

Mormor! Har du någon huskur mot detta? Det gör ju ont!


Kommentarer
Postat av: annette

du må holde dig til kold mad så du ikke brænder din hånd...nu skal jeg i Bilka og købe flæskesteg til jul til din far ...

2013-12-10 @ 06:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0