LÖRDAG

 
 
Hade extremt kul i lördags. Sydney & Mckenna hämtade upp mig så körde vi till zoo lights. Varje jul dekorerar de hela zoo:et i lampor och har "ljusshower". Visst var det fint med tyckte inte det var något speciellt. Sällskapet var mycket bättre. Mckenna, Sydney + hennes date, Lily och hennes date + en annan kille.
 
Efter zoo:et åkte vi direkt till en donut-affär där du kan få typ ett dussin för 1 dollar. Två av killarna hade ett korsförhör på mig med typ 1 fråga i sekunden. De var verkligen sådana personer som inte tog något seriöst. Under tiden vi suttit och pratat hade de: försökt sälja mig till freshman, jag bjudit dem på turkisk peppar och så frågade de ju också om mitt mellannamn. (Läs med engelskt uttal)
 
Alla pratar så man hör ingenting..
 so whats your middle name?
Ida
AL-QAIDA!!??
Me: NOOOOOO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0