Min ängel

 
Kan lugnt säga att det varit en av de värsta dagarna i mitt liv. 04.00 imorse steg vi upp imorse för att köra Marcella till flygplatsen som såklart slutade i massa tårar, både från mig och värdpappa. Hela dagen har sedan varit som ett enda stort grått moln. Rummet här ekar tomt, varenda grej jag ser så tänker jag på Marcella och problemet, jag kan inte sluta gråta. Det känns som jag förlorat en del av mig själv och jag har ingen aning hur jag ska fylla tomrummet.
 
Min fina vän Erika försökte få mig på bättre humör idag så hon tog med mig till sin kyrka. Vad hon inte sa dock var att den tvåtimmars långa gudstjänsten var på spanska haha. Som tur gick det bra och jag blev överfallen av kramar och julhälsningar på spanska. Efter det drog vi + tre andra killar till en restaurang i uptown och käkade. Till slut var det bara jag, Erika och hennes pojkvän kvar så vi stack till någon utförsäljning av skor, innan vi drog till bion och såg American Hustler.
 
Det hjälpte faktiskt lite att få mig på bättre humör, även om tankarna alltid var på Marcella. Hur som helst, när jag kom hem så var värdpappa lika ledsen som jag lämnade honom och jag bröt ut i tårar igen. Hennes plan landar om tre timmar och så fort hon kommit skulle vi skypa.  Folk börjar också äntligen förstå nu hur nära vi är varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0