What a great day

Tack och lov att jag hann göra kaffe imorse efter de 5 timmarna sömn jag fick. Gårdagen var så himla bra, mycket på grund av att Marcella åker om 8 dagar, vilket innebär att varje minut måste tas till vara på. Vi är närmare än någonsin, hur det nu är möjligt...

Hursomhelst. Åkte till mallet snabbt igår för att köpa nytt smink. Planen vara att köpa Clinique, vilket är extremt billigt här i USA (ca 130 kr). Allting gick jättebra och kom hem med precis ad jag behövde. Problemet var bara att när jag kollade vad jag köpt så var det Lancome. Haha märkte inte ens någon skillnad. Är så förvirrad.

Vid 19.00 sedan skulle Erika hämta ut mig men kom aldrig. Var riktigt orolig och tänkte: Did she just ditch me? Men en timme senare, körde hon uppfarten. (Tack och lov!!) Tydligen hade bilen stannat nere i downtown.

Så en stund senare kom vi fram till skolans basketbollmatch (tjejer). Tog lite bilder för yearbook och hejade på tills vi blev utkastade... Ja ni hörde rätt! Security-tanten tycker (hejarklacksektionen) skrev för mycket så hela sektionen fick lämna in shame. Hahaha fick 5 bilder från matchen. & jag som är så god vän med hela Security teamet.

Efter vi blivit utkastade var vi så hungriga så åkte till en restaurang, åt avocadopizza & cupcakes, innan jag kom hem, rusade In på datorn för att göra min läxa. Fastnade istället framför marcellas Skype med en av hennes killkompisar. Var sådan mysig stämning, han satt & sjöng med sin gitarr, jag sjöng lite opera och så fick jag prata lite portugisiska. De säger att min accent är jättesöt...

Förlåt för detta inlägg in i detalj. Ville bara beskriva hur en perfekt dag kan se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0