Detta är jag!

 
Var?
Jag heter Olivia, är en 18-årig tjej från Helsingborg som studerar ekonomi på procivitas privata gymnasium. Nu under hösten 2013 kommer jag att lämna Sverige och bege mig till Scottsdale, Arizona, med Select-programmet på Explorius. I staden som har runt 250 000 invånare kommer jag uppleva det amerikanska livet på high school som senior.'
 
Vem är jag?
För att bara dra lite kort om mig. På fritiden ägnar jag mig till största delen till att träffa kompisar eftersom skolan tar mycket tid. Teater, dans och läsa är också några saker jag gillar mycket. Däremot, bollsporter där fötterna används, matlagning och planering är tre saker jag är värdelös på. Som person är jag positiv, spontan och en obotlig optimist. Tyvärr är jag också slarvig, klumpig, enormt envis och ogillar negativa, samt konservativa människor starkt. Bra att vi kunde reda ut det...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0