DISNEY STORE

Heeeej bloggen! So ni kanske märkte har jag försökt hålla mig undan bloggen. Har ändå inget vettigt att skriva så så länge ni inte har några önskemål, behöver jag ju inte skriva.
 
 
AMBER ALERT. 10 minuter sedan började alla mobiler tjuta. Tydligen var det då ett alarm om att 2 barn hade försvunnit och då skickas sms ut till allmänheten i området. Detta händer också om en storm eller något sådant är påväg, Hemskt ljud är det också... Hatar larm.
 
Idag var jag och Marcella och shoppade loss på Disney affären. Hon har en biljon kusiner och skulle köpa presenter till alla, medan jag fick agera personal shopper. Slutade med att vi kom hem med leksaker, rosa prinsessklänningar till alla tjejerna, utklädningskläder till Askungen och massa massa mer. Spenderade säkert någon timme där inne med alla småbarn och all disney musik dånande från högtalarna. Äääälskar det!
 
Imorgon fyller Chris 20 år så det blir fullt kalas här hemma. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0