Goodnight swedish friends

 
Hej all swedish people. Riktigt mysig dag idag!
 
Inledde med en väldigt trevlig skype - MMF - Mamma, Mormor & Finn haha. En av de bättre skyperna, mycket roligare när alla är samlade. Sedan åkte värdmamma, jag och Marcella iväg till 10-dollars skoaffären där jag fick med mig ett par nya sandaler. Efteråt åkte vi till DQ vilket är ett hamburgarställe. För 5 dollar fick du en cheeseburgare, pommes, dricka och en mjukglass till efterätt. Detta är ju till och med billigare än IKEAS mat!? I princip första gången jag umgicks med värdmamma så jag njöt av varje sekund.
 
Nu ikväll har vi som vanligt haft familjemiddag, vilket innebär att antingen äldsta sonen med flickvän kommer över eller värdmammas mamma. Idag var det sistnämnda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0