SJUK TJEJ

 
Då åkte jag dit också! Vaknade med halsont imorse, som sedan utvecklades till frossa, trötthet och massa nysningar. Gick hem direkt efter skolan, kollade lite serier och har sedan legat och sov sedan någon timme. Inte alls kul men är faktiskt lite lättad ändå. Har vaknat upp varje dag, tröttare än någonsin - ungefär som någon slagit ner mig, drogat ner mig, ja allt haha på samma gång. Så nu har jag väl fått förklaringen till varför.
 
Världens finaste låt - lyssna lyssna lyssna!
 
Helgen då?
Imorgon ska jag förmodligen (hoppas hoppas jag kan) följa med Vanessa och hennes kompisar och se den nya Hunger Games (film mamma, mormor, pappa). Sedan skulle jag nog också träffa Kathryn men tar dagarna lite som de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0