TRICK OR TREAT

 
Har haft en av de roligaste kvällarna på länge. HALLOWEEN är så mycket större i USA och jag önskar svenskarna kunde fira det lite mycket. Hela dagen i skolan var lärare, samt vissa elever uppklädda. Under lunchen stack jag till drama klubben eftersom jag hade hört ryktet om donuts & sista timmen hade vi halloweenparty och firade med pizza. 
 
Haha gjorde en väldigt snabb film
 
Nu på kvällen gick jag och Marcella åt för att göra bus eller godis tillsammans med värdpappa. Nästan alla familjer satt ute i sina trädgårdar i sina överdekorerade hem med stora brasor och tog emot oss med godis. Visst, kan ju säga att jag höjde medelåldern ganska rejält men det var faktiskt lite kul att chatta med 4-8 åringar och fråga hur deras kväll varit. Vad jag försöker säga är: Det var jättekul att vara barn igen & få massor av godis!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0