Trött som ett helt ålderdomshem - quote by daddy

Haha vet inte vad som är fel på mig. Är så himla trött och desto mer jag sover, desto tröttare blir jag. Men samtidigt är jag trött & vill sova. Alltså hur löser man detta?

Åkte i alla fall till tempe marketplace place idag. Både Marcella och jag älskar att vara där, gå runt lite/ligga i deras soffor och kolla på människor. Var inom bokaffären och fick med mig tre nya böcker, vet dock inte vilken jag ska börja med, alla verkar så bra!.. Känner du igen problemet mormor?

Nu ikväll var hela familjen och åt middag på ett lite finare hamburgareställe. Samma ställe som mina värdföräldrar hade sin första dejt på under 80-talet. Lite gulligt är det ju ändå att de träffades på lågstadiet och blev tillsammans i gymnasiet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0