GÅ PÅ BIO


 
 
Ändå sedan jag kom till USA har jag blivit lite tokig i att gå på bio. Upplevelsen är så mycket billigare (60 kr) och så mycket bättre med större skärm, bekväma liggbara stolar och massa gott att äta. Förra veckan såg jag skräckfilmen Insidious. Frågar ni mig vad den handlade om, vet jag inte riktigt vad jag ska svara. Blundade, samt  höll för öronen hela filmen hehe. Not my type of movie...
 
Men ikväll såg vi Romeo & Juliet. Känns som jag snart får lägga av med Shakespeare då jag nu börjar tänka i Shakespeare engelska. Filmen var i alla fall så mycket bättre än den förra. Riktigt cheesy love, vilket är typiskt Shakespeare och när the final scene kom (dödsscenen) kunde varken jag eller Marcela hålla oss så vi började storgråta. Jag som aldrig gråter till filmer blev chockad hur bra de fångade ''the moment''.
 
Nu måste jag sova. Har gjort ett sådant enormt stort misstag och missat middagen ikväll och istället levt på sötsaker. Nu har mitt blodsocker gått ner och jag mår allt annat än bra. Hoppas att jag kan sova bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0