MUSIK

Haha det närmaste jag kom att hitta en bild kopplad till musik
 
Sedan jag kom till USA har musik fått en mycket större betydelse i mitt liv. I Sverige var jag den personen som dissade all musik och bara tyckte det var irriterande. Dock så tror jag bara att det bara var för att jag lyssnade på helt fel genren, alltså musik som ''man ska lyssna på''.
 
Nu har jag kommit in i värsta ''old songs'' perioden. Lyssnar på The Eagles, Earth, wind & fire, samt the mamas and the papas. Musik som gör mig så enormt glad! Sedan kan jag ju faktiskt också uppskatta dagens musik - har gått och blivit kär i Lana Del Rey. 6 mån sedan hatade jag House men idag älskar jag det. I Arizona lyssnar man mycket på country, inte direkt min grej men man har nu börjat blanda country med houser (eller elektrisk musik som det kallas här) sååå bra, titta bara på Hey brother med Avicii.
 
Så med mina rosa PINK hörlurar här jag för första gången i mitt liv blivit riktigt musik-fan. Är ni inte stolta, mamma & pappa - över mitt val av musik?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0