SUNDAY FUNDAY

 
Sunday Funday igår ju. Klockan 11.30 befann sig hela familjen på vår lilla söta bio för att se rymdfilmen Gravity. Alla i hela familjen tyckte den var en besvikelse, utan Marcella som satt som nålar genom hela familjen. Samma anledning till varför jag inte tyckte det var bra. Den påverkade inte mig, berörde inte, eller vad det heter på svenska.
 
Sedan på kvällen hade vi som vanligt familjedag och Tyler kom hem med Montana. Så fort jag ser henne ropar hon: Olivia, I have got presents for you. Visar sig sen vara mexikanskt godis och allt jag kan säga var att det var mycket speciellt. Eller med andra ord, vidriiigt. Men som svensk nickade jag bara instämmande, satte Montazami leendet på läpparna och sa: Åhh, vad gott!
 
Fixade också våra pumpor inför Halloween. Ni kan se min längst till höger!
 
Denna vecka väntar:
- Seriöst Olivia, du måste klippa dig?
- Senior pictures!
- Halloweenfest imorgon i International Club (har köpt kakor)
- Trots mina 18 år ska jag gå och tigga godis på torsdag haha
 
Förresten hade helt glömt bort denna videon om hur svenskar beter sig! Skrattar varenda gång på grund av dess klockrenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0