13 september kl 23.00 & jag har inte lagt mig än...

Så kom precis hem från konserten med Cody Simpson. Är inte längre något galet fan men måste säga det var ganska häftigt att stå så nära. Man kunde typ i förväg fått vinna biljetter till front row men av någon anledning så blev det två över som skulle delas ut. Personalen kom då på att dela ut dem till de personerna som rest längst. Tydligen var det någon från Mexiko som då fick massa uppmärksamhet för att hon hade rest så långt. Det enda jag tänkte var: Pff ni har inte någon aning vad ni pratar om när det gäller att resa långt...
 
Avslutade sedan dagen på California Pizza Kitchen med min favvo BBQ pizza. Och en sak till! Tror ni inte vi träffar Marcellas bandkompisar och står där i ett enda stort kramkalas. 
 
Nu har jag panik. Ska upp 06.00 imorgon. Ska uppträda med min Shakespeare pjäs & har ingen aning om VAD jag säger eller VAD det betyder. Men enligt mina teaterkompisar behöver man inte veta det för att ''skådespela'' What?
 
Förresten! Var uttråkad idag och drog fram några morötter för att mata kaninen. Tror ni att den vill ha? NEJ! Alltså en kanin som inte äter morötter. Om man är kanin och inte gör det, så är det nästan bud på att avgå som kanin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0