3 saker

3 viktiga saker jag vill få ut nu.
 
1. Vad föredrar ni? Korta eller långa inlägg? Det senaste inlägget var ju lite väl mycket. Men vill ni ha dem jag har nu eller mer det viktigaste. Får jag inga svar, slutar jag blogga. Punkt. Haha.
 
2. Skulle behöva ny bloggdesign som någon kan sätta in. En länk kan man få för det! Skulle vara enooormt tacksam.
 
3. Såg att det trillat in många frågor. Älskar verkligen dem så har ni mer, fråga på, eller helt enkelt saker ni vill att jag ska visa? Jag svarar på dem, typ imorgon.
 
Så för att svara på dessa punkterna kan ni antingen:
- Kommentera bloggen
- Skriva på Facebook (Olivia Törner)
 
 
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: cecilia

saknar dig olle!!!

Svar: Saknar dig med cecciii!!!
None None

2013-09-24 @ 20:26:06
Postat av: katja

Både korta och långa inlägg! Lite varierat är alltid bra. Sen tycker jag att du ska visa oss mer hur du bor och så! Kram

2013-09-24 @ 22:22:01
Postat av: Linnea

Ja!! Ett inlägg med bilder på huset, inuti också :D saknar dig! Hoppas du har det underbart!

2013-09-24 @ 23:45:54
Postat av: Cecilia

Jag tycker att du ska skriva långa inlägg, mera om åsikter om vad du tycker om tex maten, affärerna och andra saker.
Finns det någon affär som du gillar mindre och varför?

Vad tycker du om din värfamilj? för och nack-delar?! :)

2013-09-25 @ 01:28:23
Postat av: DIN COOLASTE TJEJEN DU KÄNNER

du slutar INTE blogga, förstår du mig! gillar som det är nu, lite varierat, men vill ha lite mer av allt, inte bara vad du gör på dagarna utan mer om åsikter och lalala ja du fattar, men jag vill fortfarande läsa vad du gjort på dagarna, så du ska skriva mer helt enkelt :) puss och kram från co(oli)ngen

2013-09-25 @ 10:07:06
Postat av: EMS

Gör lite blandat men hellre många och korta än ett långt!
Har skrivit massa saker om vad jag tycker du kan skriva om men den får du när jag ringer dig istället!
PUSSARRRRR

2013-09-25 @ 17:56:31
URL: http://emelieroth.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0