Another day in paradise, or?

 
 
Emelies inlägg var bara mitt i prick då jag idag haft en sådär dag. Folk säger till mig: Du har ju jättebra, varför har du gjort det, varför har du inte gjort det. Sanningen är den att bloggen är ett urklipp ur mitt liv, alltså skriver jag inte allt som händer. Vissa dagar är inte så kul men oftast skriver jag inte om de då. Varför? Jag är positiv, hatar att klaga och vem vill läsa om en lipsill. Med detta vill jag inte säga att jag ljuger för er, utan försöker göra min blogg underhållande.
 
Emelie: Puss & Kram till dig! Tänk bara hur bra nästa dag kan bli om denna var sådär! Som min kloka lärare här sa: Hur ska man kunna veta/känna glädje om man inte känt sorg/tråkigheter?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0