How cool is not this?

 
Sitter och hoppar upp och ner till tonerna av You can call me Al av Simon & Garfunkel medan jag skriver detta inlägg. Tänkte bara visa snabbt hur det ser ut på vår gräsmatta en gång i veckan. För att den inte ska torka ut så skapar man sin egen lilla översvämning av vatten. 
 
Annars idag?
Marcella och jag vandrade bort till IHOP (international house of pancakes) och åt en brakfrukost. Spenderade sedan en stund hos kattungarna  i djuraffären (tusen gånger bättre än Tassebo). Fick sedan äntligen gjort mina naglar igen. Nageltanten bara skakade på huvudet när hon såg mina gamla, samtidigt som hon sa: ''How long time was it since you did this?''. På någon nagel saknades lösnageln och på de resterade så var ungefär halva nageln utvuxen så det fick bli helt nya. Uppdaterar er med massa bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0