JV football

Vanessa hämtade mig vid 18.00 och vi körde till skolans JV football match. (Näst bästa laget vilket innebär nästan inga människor). Vår uppgift var att ta bilder för yearbook så vi sprang runt ute på planen.

Körde sedan till ritas och åt världens godaste glass. De säljer den på matcherna och är typ en blandning av glass och slush-ice. Smakerna är såå goda! T ex sockervadd smakar EXAKT som sockervadd gör!

Eftersom aldrig bilderna kommer i ordning så säger jag bara lite random.

Kvällspromenad hem - plugg på starbucks - glada smileysar som gjorde min dag - starbucks ice coffee blenders (smakar som vanligt och gör att jag överlever morgonen)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! Din blogg är jättebra :) jag funderar på att åka till USA nästa år eller jag har blivit antagen men jag känner mig inte helt säker på att jag ska åka hela tiden... Ibland (oftast taggad) och ibland vill jag inte! Kände du också så innan då åkte? Var det ett självklart val för dig att åka? När bestämde du dig? Jag är typ mest orolig över att jag inte ska få några kompisar... Var det jobbigt att skaffa vänner eller kom det lite automatiskt på klasserna och på din sport? Oj lång fråga sorry!!! Ha det så bra :) jätte tacksam för svar!

2013-09-22 @ 09:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0