Min soulmate is back!

 JAG HAR HITTAT MIN MOBIL!!!! Bilden visar precis hur lycklig jag är just nu. Mitt liv är äntligen tillbaka. Kan verkligen höra mamma, mormor, pappa nu säga: Dagens ungdom... har de inget liv utanför sina mobiltelefoner. Svaret är nej. Kan inte hjälpa att jag är ett nittiotalsbarn! Ska iaf aldrig mer släppa den ur sikte!
 
DAGENS BÄSTA: Många meningar jag börjar, lyder '' I sverige gör vi''. Dagens ämne blev mat och råkade då nämna blodkorv som jag faktiskt tycker är såå gott! Ni skulle dock sett familjens min då jag sa att i Sverige har vi en korv gjord av blod. Fortsatte sedan med resten av sakerna vi har i men de verkade inte bli klokare för det...
 
Personliga meddelanden
Mamma: älskar dig väldigt mycket!
Pappa: Jag älskar dig lika mycket som mamma!
Mormor: Jag kommer tyvärr inte spela golf under min tid här, bytte till basket. Saknar dig väldigt mycket!
Linn: GO FOR IT! Våga & sedan lovar jag dig att jag ska finnas där vid din sida om det går fel!
Klara: Keep me updated mellan dig och you know who... svenskt skvaller är guldvärt hahah!
Olivia: Kan inte ens räkna hur längesedan det var vi skypade så det är ett tecken på att det är dags. Hälsa Bubblan och njut av tiden du har med henne! För när jag kommer hem så vill jag vara barnvakt!
Emelie: Going to call you tomorrow honey! 
Victoria: Ja, hur var det nu... bilderna av nya procce? Huuumm..... & BTW har fått en ny stalker *suck* du kan nog gissa vem. Puss!
Farfar - Ja alltså vet inte om det är någon som träffar honom men nästa person som pratar med honom: Säg att han gärna får segla hit med lite svensk husmanskost till mig! (farfar var sjöman back in time för er som inte visste)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0