Snabb uppdatering

Nu är min värdmamma bra igen! Tydligen hade hon fått en inflammation på gallblåsan så de opererade bort den akut!
 
Imorgon är det ledig dag för oss, vilket innebär att jag tänkte uppdatera er mer under dagen imorgon. Vad som står på schemat är Skype med pappa & Olivia och förhoppningsvis ta lite bilder med Marcella. Imorgon har vi heller ingen chaufför, så vi ska istället försöka ta en powerwalk till en restaurang 30 min bort. Där ska vi äta en amerikansk frukost - pannkakor, ägg, bacon m m. Detta ska vi göra i 40 graders värme så wish me & Marcella good luck! Problemet är ju att hon går ju som en snigel så det skulle inte förvåna mig om det tar typ två timmar för oss att komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0