We are the harry potter generation

 
Jag är så lycklig just nu. Tittade just klart på Harry Potter sista delen, helt klart min favorit i serien. Det är så konstigt för varje gång jag ser sista delen är det bara som om en känslobomb exploderar inom mig. Så mycket fantastiska minnen jag har med Harry Potter. Kommer t o m ihåg var/när/vem jag såg första filmen och avslutade den sista med. Har nu suttit och gråtit ett tag över alla fina minnen. Ni må kalla mig konstig. Det är vad Marcella gör. Tror dock att det är för att hon endast var 4 år när första filmen kom ut och för mig är det liksom hela min uppväxt. MASSOR AV KÄRLEK TILL J.K ROWLING!

Kommentarer
Postat av: sanna

Vad härligt att se att det finns någon mer där ute som känner som jag! Harry Potter hör ju till barndomen och jag blir alltid lika känslosam så fort jag kollar på någon utav filmerna, läser böckerna eller bara ser bilder!! :)

2013-09-20 @ 11:51:33
URL: http://ohmyhawaii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0