SENIOR DITCH DAY

Audrey, Erika & Jag




Min första och allra sista senior ditch day.

Började imorse med lite tjejsnack tillsammans med Erika på olive&ivy i scottsdale. Festerna hade inte riktigt kommit igång än så körde vidare mot suger bowl, glassrestaurangen. Beställde in den största tallriken och mådde så dåligt efteråt. 

Åkte sedan vidare mot Collins hus där jag möttes av en packad trädgård och massa kända ansikten. Mara, Sydney, min brasilianska juliana, favorit paraguayanen Diego, ellie, katherine, Vanessa - ja och många många fler.

Riktigt bra stämning men alltför mycket twerking från tjejernas sida. Kommer aldrig förstå mig på deras sätt att dansa... 

Imorgon är det sovmorgon så börjar 12! Äntligen, som jag längtat efter detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0