Shoes speak louder than words

 
 
 
Har inga bilder så ni får en sådan här fin
 
Detta kan ha varit enda dagen någonsin som Sverige hade bättre väder än Arizona. Här var det 19 grader, blåst och regn. Myste runt i mjukiskläder till tre då jag fick nog av att städa och frågade Carol om hon ville åka på skojakt. Åkte först till 10-dollars skoaffären där jag hittade ett par. Sedan vidare till Tempe Marketplace och in på en ny skoaffär som var gigantisk. Rena himmelriket haha. Fick med mig skor därifrån också. Sedan åkte vi till Ross. Hittade skor där också. Vill inte riktigt erkänna antalet men eftersom jag har haft sönder 5 par skor var detta mer än nödvändigt!
 
Imorgon blir det en riktigt familjedag. Vi ska ut i öknen för att göra något som jag inte får skriva här men som dock många svenskar kommer tycka antingen är jättehäftig eller vara jätte ''emot''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0