THIS UPCOMING WEEKEND

I brist på annat att skriva om så tänkte jag ta planerna för helgen kortfattat.

Imorgon efter skolan sticker jag förmodligen hem till Vanessa och hennes nya hus + söta småsyskon. Förmodligen om jag känner oss rätt kommer vi åka till donutaffären och köpa 1 dussin donut holes för 1 dollar. Hon har utegångsförbud så det blir direkt hem sedan!

& ja jag ser ut som en jätte pga av 1. Jag har höga stövlar 2. Amerikanarna är små. Tjejen till höger om mig är Elizabeth.

På kvällen är planerna att vara med Elizabeth. Vart vi hamnar är henne svårt att säga men jag gissar på att det blir old town scottsdale eller tempe. Förmodligen går vi på bio.

Gustavo & jag

På lördagen sedan ska jag för andra gången under 8 månader hänga med utbytesstudenter. Jag och Gustavo ska försöka samla ihop ett härligt gäng för att sedan åka till shoppingen.

Prescott 

Söndag sedan blir det familjedag som inleds med frukost på amerikanskt vis, dvs en hög med pannkakor. Därefter åker vi upp norr till prescott för att rymma värmen. Byn är känd, ja vad är den känd för.. Många berg, massa mysiga butiker och vatten & grönt. Hoppas chris följer med faktiskt. Konstigt nog har vi börjat prata med varandra. Den dagen trodde jag aldrig skulle komma.

Ha en fantastisk fredag & till mamma & mormor, såhär detaljrik har jag inte varit på länge så njut så länge det varar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0