5 FACTS ABOUT ME

1. Något som jag verkligen fått bekräftat här i USA är att jag tröttnar väldigt lätt på saker. Byter kurser till höger vänster, gör något - slutar och detta med ha samma schema varje dag, gör mig enormt uttråkad.

2. Varenda gång jag skriver någonting, t ex text eller uppsats, hemma eller här i USA så säger alla att jag måste bli journalist i framtiden. Hur hursomhelst är jag inte så säker på det själv...

3. Jag är ingen mattenörd men någonting jag kan riktigt bra är huvudräkning och att göra det snabbt. Särskilt bra nu när jag måste omvandla dollar till kronor hela tiden!

4. Jag hade aldrig kunnat ha bara svart, grått eller brunt på mig. Känner mig så tråkig då och obekväm. Måste ha färg - gärna starka färger, det gör mig glad! Kan inte förstå mig på människorna som skräms av färg...

5. Jag kan aldrig komma ihåg sångtexter. Känner ni mig så vet ni att jag har mina egna versioner.

Fäääääärg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0