BUSY LADY

 
Hejsan nu är jag äntligen tillbaka. Anleningen till denna paus var att framförallt för att mitt schema har blivit mer busy. Istället för att sitta med mobilen under lektionen, arbetar jag och läraren tillåter ingen mobil. Alltså hinner jag inte skicka mina mail då. Efter skolan är jag väldigt trött så går raka vägen hem och tar en powernap. Tycker detta känns så fel och de första månaderna gjorde jag inte det utan frågade istället kompisar om de ville träffas efter skolan. Men nu har jag lärt mig av amerikanarna att det är fullkomligt onödigt att fråga dem och sedan stress upp sig över att man går hem och sover, för alla gör det här. Så det är liksom helt dött på kompisfronten under eftermiddagen. Sedan har jag också fått tusen läxor och prov känns det. Följande vecka ser ut såhär:
 
Mån: 
- Study guide Economics
 
Tis:
- Prov Economics
 
Ons: redovisning samt uppsats för Economics
 
Tors:
- Prov i Government
 
Fre: 
- Engelska uppsats
- Uppsats om den amerikanska staten
 
DÅ kanske ni tänker: men olivia det spelar ju ingen roll för dig, dina betyg räknas ju inte. Kan ju bara säga så at för mig kommer den här veckan vara en utmaning. Att bara släppa taget och inte behöva få ett A känns väldigt jobbigt så mitt mål för veckan är att inte plugga så mycket och kanske få ett D? eller nej C? B? Whatever.. få ett betyg jag inte vill ha haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0