HAWAII.. om 3 dagar!?


 
 
 
Disneyhotell med egen lagun, vattenrutchbana och massa aktiviteter.
 
Idag hände något galet. Min vän Vanessa smsade mig och sa: Du skulle inte vilja följa med till Hawaii till helgen? Fick en liten chock. Jag menar jag älskar spontana saker, men detta tar nog priset. Saken är den att hennes pappa spelar för Arizona Cardinals (det professionella fotbollslaget) och det var därför de flyttade till AZ i augusti som jag, fast från Virgina. Nu är fotbollssäsongen i princip slut, alla väntar på Super Bowl i februari och därför samlas alla de bästa spelarna nu och firar/tränar på Hawaii under några dagar.
 
Jag har därför fått chansen av min vän att spendera några dagar med hennes familj där. Hotell, mat och sådant är inkluderat. Det som jag ska betala för är flygbiljetten. Har även fått godkänt från min organisation i princip. Så nu ska jag bara bestämma mig!

Kommentarer
Postat av: sanna

klart du ska åka! :) bor själv på Hawaii nämligen och det är verkligen helt underbart här!!

2014-01-22 @ 04:36:22
URL: http://www.nattstad.se/sannainusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0