Some people are worth melting for - FROZEN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänkte att det var dags att titta in lite. Jag och Olivia spenderar all tid tillsammans och har under dagarna: haft barbecuekväll, shoppat i mallet tills våra fötter domnade av, spelat monopol, chillat i solen och ätit gott.
 
Nyårsafton var inte alls lika festlig som i Sverige. Vi klädde inte ens upp oss, utan chillade hemma och hade spelkväll med familjen. Efter 5 timmars monopol slutade jag som vinnare, samtidigt som jag i princip hade majoriteten av alla pengar i banken.
 
Senast ikväll var vi ute tillsammans med Mckenna och hennes två killkompisar, Chris & Jay. Vi inledde kvällen på mitt favorit ställe ''La Grande Orange'', ett deli som serverar lite av varje. Därefter hämtade vi upp killarna och stack till en utomhusbio. Hur häftigt var inte det? Precis som i filmen Grease, satt vi i våra bilar med massa filtar, åt popcorn och tittade på den nya disneyfilmen ''Frozen'' på storbildskärm. SE DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0