NYTT SCHEMA

 
Vilken bra vecka & Fredag i skolan. Överraskade Kathryn med ett födelsedagskalas i skolan, blev bjuden på fest och åkte sedan till skolan för att se musikalen ''Shattered'' Vår skola är väl inte den bästa när det kommer till sådant men det var ändå värd att se. Kathryn, jag och Tatum drog senare vidare till Hava Java för lite kaffe och skitsnack.
 
Dock var detta inte min huvudpoäng med detta inlägg, utan ville nämna att jag har bytt klassen, igen (faktiskt vanligt inför andra terminen) och har därför ett helt nytt schema som gör att jag träffar mer seniors och gör mer grejer i skolan. Känns så mycket bättre nu!
 
#1 - Teacher Assistent för en lärare i bioteknologi. Saken är den att hela hans klassrum är fyllt med djur - kaniner, kräftor, fiskar, hundvalp, kattungar, fåglar, ormar, spindlar, ödlor m m. Känns som jag jobbar på tropikariet då jag går och byter ut deras vattenskålar. Att sticka ner handen hos ormarna är ju inte direkt min favorit haha...
 
#2 Journalism - ingen förändring här!
 
#3 Government - fylld med massa härliga människor jag känner. Här går vi igenom uppbyggnaden av den amerikanska staten, vilket är väldigt intressant!
 
#4 Senior English, fortfarande med samma lärare, bara en högre nivå.
 
#5 Economics -  Makro & Mikroekonomi & här görs även en miniversion av UF.
 
#6 STUGO - ingen skillnad...
 
Har verkligen ''Step it up'' för denna terminen men känner mig redan mycket gladare. Härligare människor, intressantare diskussioner och bättre lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0