SÖNDAG

Inte nu igen, min första reaktion då jag vaknade imorse. Tandköttet runtom min visdomstand var helt svullet så kunde inte prata knappt. Och som om det inte räckte så är det 4:e dagen med halsont nu! Blir så irriterad haha...

Ikväll har jag umgåtts med mina mexikanare. Erika, arisbeth, Fernanda och jag tittade på semi finalen till super bowl, åt quesadillas, åkte och köpte yoghurtglass och pratade en lång stund. Saken är den att när man umgås med spanjorer pratar de bara spanska även med mig. Lyckligtvis förstår jag 95 % av vad de säger men svarar alltid på engelska.

Imorgon blir det födelsedagskalas för Kathryn eftersom vi är lediga pga Martin Luther king day. 11.00 hämtar Elizabeth mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0