VILKEN MYSIG DAG JAG HAR HAFT!

 
Kom hem, åt lite mellanmål, gick sedan mot sängen & tog en powernap på en timma, började sedan städa rummet och fyllde påse på påse med skräp. Pratade sedan med Olivia, bokade Kalifornien, gjorde läxor, ritade lite inför ett projekt samtidigt som jag åt på mina godisar från Lakritsfabriken. Bara en väldigt bra dag.
 
Medan jag skriver svar på alla era frågor (publiceras imorgon) så tänkte jag att ni skulle få titta på något kul. Blev väldigt överraskad när jag hittade detta klippet för jag har letat länge. 
 
Varje High school i USA har announcements varje morgon. Alltså en röst som berättar allt viktigt inför den kommande dagen. Vår skola har dock gjort vår egna lilla tolkning på detta och har istället varje morgon ett 15 minuter nyhetsprogram med väder, underhållning, reklam, nyheter och massa annat. Klippet visar ett av dem och får jag tycka till själv är det ju inte en av de bättre men tänkte ändå det kunde var kul för er att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0