FRÅGA



Tack så mycket! Blir så glad, när jag fortsätter blogga kommer alla läsarna tillbaka.

Åh vad kul med placering! Kommentera gärna och säg vart du ska, blir så nyfiken.

När du skriver att du själv ska boka flyg blir jag lite förvirrad. Ingår inte detta i din programavgift och är något som organisationen ansvarar för? Så var det i alla fall för mig...

Men för att ändå svara på din fråga så tycker jag att två veckor kanske blir lite för mycket. Jag kom ju till och med 2 efter att skolan började och tyckte det var jättebra! Det beror ju också på hut aktiv din familj är och om de har planerat något de första veckorna. Men max 5-7 dagar skulle jag säga.

Ha det bra!
  

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Jag ska åka till Usa i sommar med explorius select programmet och jag har läst att du också åker med det. Hur funkade det med värdfamilj, alltså fick du reda på det direkt när du valt vart du ville bo eller hur var det? Lite luddig fråga men hoppas du förstår! Sen undrar jag även om du har fått uppleva några fördelar/nackdelar med att åka med select programmet? Din blogg är bäst förresten!! Hoppas du har det toppen, kram!

2014-03-18 @ 22:32:47
URL: http://eemelieahlstrom.blogg.se
Postat av: emelie

Tack så jättemycket för svaret, jag ska till Michigan! hehe jag har en till fråga, Jag är så nervös för om jag kommer få kompisar eller inte! Var det självklart vilka man började umgås med? Och började du umgås med några som redan var ett "gäng" eller hur var allt när du skulle skaffa vänner? Tog det lång tid? :)))
Kram

2014-03-24 @ 22:38:07
URL: http://emelieintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0