JAG ÄR TILLBAKA!

 
 
Efter först två veckor i Kalifornien med pappa & sedan en vecka med andra utbytesstudenter är jag tillbaka i Phoenix. Den senaste veckan har varit en av de bästa i hela mitt liv. Så många underbara människor, god mat, aktiviteter och bra väder. Var riktigt deppig igår då jag var tvungen att lämna alla men life goes on och hopefully kommer jag att se några utav dem igen. 
 
Mars har kommit till Arizona vilket innebär 30 grader men väldigt blåsigt. Dock perfekt poolväder! Imorgon är det tillbaka till skolan tror jag. Haha det roliga var att Tyler kom och frågade om jag ville hänga med på en baseballmatch och skippa skoldagen och när vi nästan hade bestämt så kom mitt gamla jag fram och sa: Jag kanske ändå borde gå imorgon och göra ett utav de proven jag missat så...
 
Nu ska jag literally rulla i säng. Bakade chokladbollar & åt som vanligt alldeles för många...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättebra blogg :) Jag ska vara utbytesstudent i USA till hösten och har redan fått min placering :) Hur lång tid innan skolan började anlände du till din familj? Jag håller på att boka flyg och sånt nu, tror du att det är för tidigt att komma redan 2 veckor innan skolan börjar? :)

2014-03-17 @ 21:16:44
URL: http://emelieintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0