ARCADIA FILM FESTIVAL

 
 
Emelie har varit duktig och fått upp sin video om vår resa i Kalifornien. Min skulle varit klar idag men på grund av Arcadia film festival som jag varit på ikväll så är den fördröjd tills imorgon. Filmvisningen var faktiskt kul! Min skola är enormt satsig på digital media och broadcasting. T ex så tittar vi på en nyhetsshow live från elevern varje morgon under 20 min. Hade jag kommit som freshman så hade det varit det första jag tagit!
 
 Var även en snabb tur till shoppingen idag och fick med mig en klänning till onsdagens festligheter.  

Kommentarer
Postat av: Hola

Hur vet man om man kommer bli junior eller senior? Är det olika på olika skolor? För jag har sett folk som åkt efter ettan och varit seniors men andra juniors :)

2014-05-13 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0