LÖR-SÖN-MÅN


Paraguay, Sverige, Brasilien & Kina

Tänkte dra de senaste dagarna lite snabbt.

LÖRDAG
Inledde dagen med den största frukosten på länge hos McKenna & caféet hon jobbar på. Satt där länge och bara pratade och rullade sedan ut.

Vid 4 hämtade hon upp mig och vi åkte till scottsdale center for the arts för att titta på Mara när hon uppträdde med sin balett. Hon har dansat hela sitt liv och hade huvudrollen och var helt fantastisk!

På kvällen: efter att jag & chris letat efter filmer hela kvällen åkte vi istället till target vid 21.30 och köpte filmer. Haha inom DQ sedan och köpte lite glass.

SÖNDAG
Gav min Värdmamma bio och lunch på morsdag förra veckan. Så vi hade en riktigt mysig dag med pedikyr, lunch på paradise bakery och sedan handikappsätena till filmen the other Woman. Andra gånger nu jag ser den och älskar! Köpte som tradition typ jamba juice med oss hem.

MÅNDAG
Det enda riktigt memorable från igår ät att jag och chris tittade på the bachelorette hela kvällen haha. Han ville se Spider-Man men nej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0