PROM PART 1






Hela lördagen sprang jag runt halva phoenix. Startade nio med att Erika och laddade upp med en stor frukost på ett ställe som är som ett mattorg varje lördag med massa franska grejer. Med Crepes, omelett, bakelser, färskpressad apelsinjuice satt vi ute i solen och hade den mysigaste morgonen på länge.

Åkte sedan för att fixa naglarna, vilket alla tjejer gör här. Sedan var det hem snabbt, iväg till frisören där jag fick en fantastisk half updo. Sedan raka vägen mot biltmore där en sminkning på chanel väntade. Hade hur trevligt som helst med tjejen som var från Armenien.

Hade sedan också lite småärrenden emellan men vet ni vad jag var mest stolt över? Inte någon gång under dagen hade jag tidsbrist. Hade gott om tid och behövde aldrig stressa. Och det, med så många grejer är rekord för mig. Har aldrig varit så stolt över mig själv haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0